Blog

Je hebt een zoekwoordenonderzoek gedaan, een interessant artikel voor je lezers geschreven, maar waar laat je nu dat zoekwoord?

tekstschrijver

‘Ja, nu zijn we er wel ongeveer. Alleen dit blokje nog.’ Mijn klant wijst naar een donkerblauw vlak. In witte letters staat er:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.

‘Wil je daar nog een stukje tekst voor maken?’

Schrijftip om vlot en actief te schrijven

Traag en vaag: de ingrediënten voor een (zakelijke) tekst die niet gelezen wordt. Ik maak het je gemakkelijk om actiever te schrijven met een simpele tip: de zombietest!

Optimaliseer je afbeeldingen (SEO voor fotografen)

Zonder tekst op je website is het lastig scoren in Google. Verschillende fotografen vroegen me: hoe laat je zoekmachines weten waar je website over gaat, als er weinig tekst op staat? Ik geef je 5 plekken waar je Google stiekem 'voert'. 

Webteksten: zo maak ik je website goed vindbaar

Er bestaat geen toverformule voor een nummer-één-positie in Google. Wel kan ik webteksten zo voor je inrichten dat zoekmachines er goed mee overweg kunnen. Hier lees je de hoofdlijnen van zoekmachineoptimalisatie (SEO) voor jouw webteksten.

Maakt jouw menukaart hongerig?

Je menukaart bepaalt grotendeels of je gast bij je reserveert. Lees 5 tips voor een lekkere menukaart.

Hoppakee, je website is online. En nu maar wachten tot ze bellen, die klanten. Welke hobbels moet je potentiële klant trotseren voor hij jou belt? En hoe vlak je deze hobbels af?

Wat zijn metatags?

'Nu praat je dus echt Arabisch hè!' Met termen als metatags, description en SEO strooi ik soms te achteloos rond. Hier wat duidelijke taal over metatags

Facebook Twitter Google+ Linkedin
Deel deze pagina op:

Blog

Zoekwoordenonderzoek gedaan, artikel voor je lezers geschreven, maar waar laat je nu dat zoekwoord?

Wat is het juiste moment om een tekstschrijver in te schakelen? En wat heeft Lorem Ipsum daar mee te maken?

Traag en vaag: de ingrediënten voor een (zakelijke) tekst die niet gelezen wordt. Ik maak het je gemakkelijk om actiever te schrijven met een simpele tip: de zombietest!

Nieuwsbrief

Van der Wolf Tekst
Rosanne van der Wolf • Tobias Asserstraat 8 • 2806 HH • Gouda
06 49 73 49 51 • rosanne@vanderwolftekst.nl

Van der Wolf Tekst
Rosanne van der Wolf
Tobias Asserstraat 8
2806 HH • Gouda
06 49 73 49 51
rosanne@vanderwolftekst.nl

Algemene voorwaarden | © 2018 - 2020 Van der Wolf Tekst